Serwis

                                         

  •  
    Naprawa gwarancyjna


    Firma AMB na produkty NOVITUS udziela 12 miesięcznej gwarancji.

    Jak postępować w przypadku uszkodzenia urządzenia NOVITUS na gwarancji?


    • powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy AMB 
    • przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);
    • dołączyć dokładny opis usterki lub zakres zlecanej usługi (objawy i sytuacje, w jakich one występują);
    • załączyć aktualne dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę serwisową;
    • w przypadku urządzenia fiskalnego: w żadnym wypadku do urządzenia nie należy załączać książki serwisowej, która powinna przebywać zawsze w miejscu instalacji urządzenia fiskalnego;
    • przed przekazaniem urządzenia fiskalnego do serwisu, pracownik firmy AMB powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
    • sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.

    Firma AMB jako Autoryzowany serwis marek Novitus, Elzab, Innova wykonuje naprawę na miejscu bądź przekazuje urządzenie do serwisu producenta. Więcej informacji uzyskają Państwo od pracownika firmy AMB. Na Naszej stronie dostępny jest formularz kontaktowy oraz mapka dojazdu do firmy. Zapraszamy!
  •  
    Naprawa pogwarancyjna
     
     
    Jak postępować w przypadku uszkodzenia urządzenia NOVITUS po okresie gwarancji?
     
    • powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy AMB w Gdyni  (dane kontaktowe serwisu zawarte są również w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);
    • dołączyć dokładny opis usterki lub zakres zlecanej usługi (objawy i sytuacje, w jakich one występują);
    • załączyć aktualne dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę serwisową.
    • w przypadku urządzenia fiskalnego: w żadnym wypadku do urządzenia nie należy załączać książki serwisowej, która powinna przebywać zawsze w miejscu instalacji urządzenia fiskalnego;
    • przed przekazaniem urządzenia fiskalnego do serwisu pracownik firmy AMB powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
    • sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
     
    Firma AMB jako Autoryzowany serwis, wykonuje naprawę bądź wysyła urządzenie do serwisu producenta. Więcej informacji uzyskają Państwo od pracownika firmy AMB. Na Naszej stronie dostępny jest formularz kontaktowy oraz mapka dojazdu do firmy. Zapraszamy!
  • W przypadku zakupu urządzeń marki NOVITUS istnieje możliwość przedłużenia podstawowego okresu gwarancyjnego (12 miesięcy) o dodatkowy rok (pakiet srebrny) lub 2 lata (pakiet złoty). Otrzymujemy w ten sposób odpowiednio 2 i 3 lata pełnej gwarancji na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej. Ceny pakietów uzależnione są od modelu urządzenia:

     

    produkt

    Pakiet Srebrny 
    (cena netto)

    Pakiet Złoty
    (cena netto)

    kasa fiskalna NANO100180
    kasa fiskalna MAŁA PLUS100180
    kasa fiskalna LUPO100180
    kasa fiskalna SENTO100180
    kasa fiskalna VEGA Taxi100180
    kasa fiskalna SOLEO PLUS150260
    kasa fiskalna PS3000 Net180320
    kasa fiskalna PS4000180320
    kasa fiskalna MINI Pos180320
    drukarka fiskalna DEON180320
    drukarka fiskalna BONO180320
    drukarka fiskalna BONO APTEKA180320
    drukarka fiskalna DELIO PRIME180320
    drukarka fiskalna DELIO180320
    drukarka fiskalna DELIO APTEKA180320
  •  
    Wymiana pamięci
     
     
    Jak postępować w przypadku chęci wymiany pamięci fiskalnej w urządzeniach fiskalnych NOVITUS (dotyczy wymiany zarówno na gwarancji jaki i po okresie gwarancji)?
     
     
    • powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy AMB w Gdyni (dane kontaktowe serwisu również są zawarte są w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);
    • dołączyć do urządzenia oryginalny protokół z czynności odczytania pamięci fiskalnej kasy rejestrującej, sporządzony przez pracownika Urzędu Skarbowego;
    • przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);
    • załączyć dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę;
    • przed przekazaniem urządzenia do serwisu pracownik firmy AMB powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
    • sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.

  • Systemy ET

     

    W okresie wykorzystywania przez placówki handlowe systemu płatniczego NOVITUS SA firma AMB pełni całodobową opiekę serwisową nad prawidłowym działaniem systemu płatniczego, jak również dokonuje interwencji serwisowych w terminie dwóch dni roboczych.

    W przypadku jakichkolwiek problemów z systemem płatniczym należy niezwłocznie się z Nami skontaktować. Uprawniony pracownik firmy AMB udzieli instrukcji mających na celu usprawnienie systemu płatniczego. W przypadku, gdy nie uda się usunąć usterek telefonicznie wyznaczony serwisant pojawi się w Państwa placówce i usunie usterkę lub wymieni uszkodzony składnik systemu.

  • Przekazanie obsługi serwisowej następuje na podstawie wniosku użytkownika. Użytkownik wnosi jednorazową opłatę manipulacyjną w wysokości 100 zł + 23% VAT na konto odpowiedniego podmiotu (Novitus/Elzab/Innova) za każde zgłoszone urządzenie.

    Wnioski o zmianę obsługi serwisowej:

    dla urządzeń marki Novitus: LINK
    dla urządzeń marki Elzab: LINK
    dla urządzeń marki Innova: LINK