W czasie gwarancji

Firma AMB na produkty NOVITUS udziela 12 miesięcznej gwarancji.

Jak postępować w przypadku uszkodzenia urządzenia NOVITUS na gwarancji?

  • powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy AMB w Gdyni (dane kontaktowe serwisu są również zawarte w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);
  • przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);
  • dołączyć dokładny opis usterki lub zakres zlecanej usługi (objawy i sytuacje, w jakich one występują);
  • załączyć aktualne dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę serwisową;
  • w przypadku urządzenia fiskalnego: w żadnym wypadku do urządzenia nie należy załączać książki serwisowej, która powinna przebywać zawsze w miejscu instalacji urządzenia fiskalnego;
  • przed przekazaniem urządzenia fiskalnego do serwisu, pracownik firmy AMB powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
  • sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.

Firma AMB jako Autoryzowany serwis Novitusa, wykonuje naprawę bądź wysyła urządzenie do producenta. Więcej informacji uzyskają Państwo od pracownika firmy AMB. Na Naszej stronie dostępny jest formularz kontaktowy oraz mapka dojazdu do firmy. Zapraszamy!